{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچکس دوسمون نداره بیخیال این دنیا

هیچکس دوسمون نداره بیخیال این دنیا
دیدگاه ها (۸)

اصکی نرو دایی اکیپ ما

دلنبد که تهش تلخیه میشی مث من نفس تخلیه

19 اگر بخوام جواب میدم. (خداروشکر تقریبا هیچکس این پیجو ندار...

⊹ تو این دنیا هیچکس جایی که باید باشه نیست.ֹ ִ ˖࣪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط