{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلنبد که تهش تلخیه میشی مث من نفس تخلیه

دلنبد که تهش تلخیه میشی مث من نفس تخلیه
دیدگاه ها (۰)

اصکی نرو دایی اکیپ ما

هیچکس دوسمون نداره بیخیال این دنیا

خیلیا پشت گوشی لات میشن چون هنو بزرگ نشدنو خودشونو پشت گوشی ...

حکم عاشقی این چنین یاغی شدیم

زندگی هیچوقت عادلانه نیست بچه ها تهش یا به بازی گرفته میشی ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط