{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیصدا رفتم 🚶ک این درد و بهت حالی کنم💔

دیدگاه ها (۰)

Duydum ki bemsiz........

تو چه میدونی چه دردی داره موندن🙃

سکوت در حالی ک دارم با درد جسمی نابود میشم

آهنگ جدیدش...اره من رفتم ک رفتم :)))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط