{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"کاش اَز اَوَل این هَمِه خاطِرِه نِمیساخت"

"کاش اَز اَوَل این هَمِه خاطِرِه نِمیساخت"
دیدگاه ها (۰)

BAH BAH

noooooooo:)

اَز هیچکَس، هیچوَقت!

HEB:(

نه نه دیگه نمیاد...

کاش از اول اینهمه خاطره نمیساخت...🖤💔

کاش از اول اینهمه خاطره نمیساخت. #کلیپ #غم #اهنگ #عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط