{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اَز هیچکَس، هیچوَقت!

اَز هیچکَس، هیچوَقت!
دیدگاه ها (۰)

"کاش اَز اَوَل این هَمِه خاطِرِه نِمیساخت"

BAH BAH

HEB:(

بَدخوام دَستِشِه هَر شَب تُخمام!

هیچوقت به هیچکس بیش از اندازه محبت نکن اونا عاشق بارونن ، ول...

سه چیز که هیچوقت هیچکس توی زندگیش قرار نیست ببینه😁:

. . .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط