{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد کلی وقت ادیت زدم:)

بعد کلی وقت ادیت زدم:)
دیدگاه ها (۱۵)

#درخواستیآره منم یه روزی اینجوری بودم:)

😔😔تنها چیزی میاد توی ذهنم:حاجی حال یه ایران بده:)

برای درکش زیادی کوچیک بودیم:)

{حاجی /حال یه ایران بده؛}

با کلی بدبختی ادیت رو زدم

امشب کلی ادیت زدم ولی نمیان عررر🙄کلی ادیتای خوشگل زدم نمیاد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط