{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه چرا اینجوری شد 😭😭😭

آخه چرا اینجوری شد 😭😭😭
من آسدور و میخوام 😭😔😭


اصکی ممنوع ❌
دیدگاه ها (۲)

فکر نمیکنم کسی مثل من از تمام شدن آسدور انقدر ناراحت شده باش...

اخه چرا فالو میکنید و پستارو اصکی میرید ذخیره میکنید بعدش ان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط