{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر نمیکنم کسی مثل من از تمام شدن آسدور انقدر ناراحت شده

فکر نمیکنم کسی مثل من از تمام شدن آسدور انقدر ناراحت شده باشه 😔😭

اصکی ممنوع ❌
دیدگاه ها (۲)

آخه چرا اینجوری شد 😭😭😭من آسدور و میخوام 😭😔😭اصکی ممنوع ❌

انقدر دلبری نکن دختر خانوم💆🏻‍♀️🎀اصکی ممنوع

منو با چشماش دوست داشته باشه:)))اصکی ممنوع🚫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط