{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم مخور جانا در این عالم

غم مخور جانا در این عالم
که عالم هیچ نیست...🌱😍
دیدگاه ها (۰)

زن بودن خیلی خوبه اونقدر که حقش خوشبختیه...👌👌

انشالله برا هیچکی اتفاق نیوفته 😔😢

اااالهیییی 😔😔خدا نکنه کسی تنها باشه...🥀🥀

دم جنوبی هاااا گررررم 💃😍👌معرفت تو ذاتمونه 😎😎😎

قیافم 'فتبارک الله احسن الخالقین' اخلاقم ' اعوذ بالله من الش...

در عالم بی وفا کسی خرم نیستشادی و نشاط در بنی آدم نیستآنکس ک...

مخور غم گذشته 👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط