{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ی دعوتمون‌ نشه🥲⏰️

ی دعوتمون‌ نشه🥲⏰️
دیدگاه ها (۲)

اسمتو برعکس کنید چی میشه من امین

دخترا از همون اولم بی ادب بودن😂😂👍درست میگم پسرا

چون نمیخاستم طسلیم بشم چون هنوز آلوا نگرفته بودم کباب نگرفته...

مَن میرم وتو میمونی با قَهری کِه هَرگز به آشتی نَرسید

ی ریمیکسمون نشه

ی لایک نشه؟

ی لایک نشه ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط