{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مَن میرم وتو میمونی با قَهری کِه هَرگز به آشتی نَرسید

مَن میرم وتو میمونی با قَهری کِه هَرگز به آشتی نَرسید
دیدگاه ها (۰)

چون نمیخاستم طسلیم بشم چون هنوز آلوا نگرفته بودم کباب نگرفته...

ی دعوتمون‌ نشه🥲⏰️

رفق

دپ😁🖤

تو میمونی قهری که به آشتی نرسید🫠🖤

اگه تو با من قهری من که اشتیم

تو اگه با من قهری من که آشتیم 🐣🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط