{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی دوسش دارم بس نمیکنم هرکی پشتش گوه بخوره خفه میکنم!!

دیدگاه ها (۰)

نگاهم با نگاهت داستان ها دارد!

یادت باشد چقدر دوست داشتم ۰۰!

حواست هست که کیو از دست دادی ۰۰!

یا هرکی دوسش دارم😳🤦🏻

از بس شیطانی خندیدم دارم خفه میشم 🤡✨️

دارم خودمو با این آهنگ خفه میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط