{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی من برای دوست داشتنت خیلی عذاب کشیدم:))

ولی من برای دوست داشتنت خیلی عذاب کشیدم:))
دیدگاه ها (۱)

جای دنجو راحت:)

:)

حادثه ی دوست داشتن تو کشنده بود:)

منو تو شاید دنیامون یکی بود.؛

🖤:)برای دوست داشتنت زیادی خستم کردی/؛

تکرار بعضی چیزا خیلی قشنگ همثل تکرار ب دوست داشتنت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط