{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه...هیچوقت...

همیشه...هیچوقت...
دیدگاه ها (۰)

ادمای بد،بد نبودن😓

اون یه نفر جوگیر...👺

هیچوقت شانس نبودههمیشه خدا بوده

آره گوشیم همیشه رو سایلنته و هیچوقت هم شارژ ندارم☺️

همیشه بیشعور، احمق، کصخل و... خطاب شدم ولی هیچوقت زشت خطاب ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط