{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیا بریم پارک بریم دشت😄

Music#
#Stray_Kids
دیدگاه ها (۰)

انقد با خودم حرف زدن بهم میگن روانی..

گفتم حداقل میگی تولدو تبریک.

انقدر بزرگ کردمت‌..

اراده کن..:)

🐨: بیا بریم🐰: بیا بریم، بیا بریم، بریم🐰: آآآآه، من دوتا کران...

بیا برقصیمم#music #music_video #Music #text #like#موسیقی #مو...

بیا بریم🫂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط