{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها چرا انقد پسرای ایران بعضیاشون کراش شدن

بچه ها چرا انقد پسرای ایران بعضیاشون کراش شدن
من کراش زدم روشون
دیدگاه ها (۶۷)

مگه بی تی اس اصن هس؟والا من نمیشناسم...

بچه ها میخام ازتون سوال بپرسمبدترین سوتی که. دادین تودتون دا...

منحرف شدممنحرف شین

جغدای محترم بیدارین؟میخام بحرفم داوطلب هس؟

شیپ هایی که روشون کراش زدم😍😍

تو فرض کن رو دو تا نقاشی کراش بزنی

گوگولی هایی که روشون فعلا کراش زدمخیلی نازنننننننننننننننننن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط