{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه بی تی اس اصن هس؟

مگه بی تی اس اصن هس؟
والا من نمیشناسم...
دیدگاه ها (۲۷)

بچه ها میخام ازتون سوال بپرسمبدترین سوتی که. دادین تودتون دا...

سوال بدییییی بی تی اس یا بلک پینک

بچه ها چرا انقد پسرای ایران بعضیاشون کراش شدنمن کراش زدم روش...

منحرف شدممنحرف شین

عادیه جز بلک پینک و بی تی اس بقیه رو نمیشناسم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط