{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بد ترین بلاهارو سرم آوردید 🥺

بد ترین بلاهارو سرم آوردید 🥺
دیدگاه ها (۰)

هیچوقت کاری نکنید که طرف مقابل احساس اضافه بودن کنه

هنوزم عاشقتم....

خیلی جاها تاوان کاراتونو پس دادم

وقتی دنیا به تو پشت میکنه....توهم باید به دنیا پشت بکنی

دوربین از کجاتون در اوردید؟؟؟؟؟؟

بد ترین لحظه زندگی

بد ترین حس دنیا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط