{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان بخندم یا جر بخورم از عصلانیت

الان بخندم یا جر بخورم از عصلانیت
دیدگاه ها (۴)

نو گاد پلیز نو

🧠:چرا انقد دوسش داری وقتی میدونی ولت می‌کنه🫀:زر نزن بابا خود...

https://harfeto.timefriend.net/16884723730278 هرچی دوست داری...

آخ تو چرا آنقدر فرشته ای

من با کدومشون جر بخورم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

الان بخندم یا گریه کنم ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط