{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🧠:چرا انقد دوسش داری وقتی میدونی ولت می‌کنه

🧠:چرا انقد دوسش داری وقتی میدونی ولت می‌کنه
🫀:زر نزن بابا خودش گفت تا ابد باهام میمونه
دیدگاه ها (۲)

بله چقدرم نرمال

بی تی اس

نو گاد پلیز نو

الان بخندم یا جر بخورم از عصلانیت

ازم پرسیدن:چرا دوسش داری وقتی میدونی هیچ وقت قرار نیست بهش ب...

:

وقتی بابام خودش دوس پسرمه انقد مهربونه تا بابام هس هیچ وقت ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط