{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوکی باشه

دیدگاه ها (۳)

وای بچم

یه افسانی ژاپنی هست که میگه

وای چقدر کیوته

وای بچم امیدوارم موفق شی ولی تو باید برگردی به گروه

اوکی بچه ها فکر کنم این تا الان بهترین آرت من باشه خودم خیلی...

داداش یادم نی کی تو رمان بو_هر کی بود بگه من آلزایمری‌ام🗿و ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط