{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابامو نمیخورم...

بابامو نمیخورم...
چون اگه بخورم دیگه کسی واسم نت نمیگیره 🤣
دیدگاه ها (۷)

مائومائو و جینشی >>>

هعی...چرا من باید ترکیبی از همه باشم ؟

از من خوشتون میاد ؟برید برام چیپس بخرید 👍🥲

پیشنهاد میکنم نبینید 😔😔

من اگه یکم دیگه نت ملی بمونه:🙏

من تا دوروز دیگه اگه نت وصل نشه:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط