{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از من خوشتون میاد ؟

از من خوشتون میاد ؟
برید برام چیپس بخرید 👍🥲
دیدگاه ها (۱۴)

بابامو نمیخورم...چون اگه بخورم دیگه کسی واسم نت نمیگیره 🤣

مائومائو و جینشی >>>

پیشنهاد میکنم نبینید 😔😔

ولی بیایید یادمون نره که گنیا موقع مرگش به سانمی چی گفت💔...

منم از اینا میخوام

برام بخرید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط