{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مطمئنی نمیخوای امروز گریه کنی؟..

مطمئنی نمیخوای امروز گریه کنی؟..
دیدگاه ها (۴۰)

این فهمیدنش سخته

💔

وای این اواتارم خیلی مظلومخخخخخهستسهشتتش

بخندم یا بگریم

https://wisgoon.com/p/EWVW82AJ4Sیعنی نمیخوای حمایت کنی؟

چند سالگی رو نمیخوای هیچوقت دوباره تجربه کنی؟خوشحال میشم تو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط