{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم چکار کنم من دوست دارم🙂ولی نمیتونم انقدر خودمو عذا

نمیدونم چکار کنم من دوست دارم🙂ولی نمیتونم انقدر خودمو عذاب بدم ولی از ذهنم بیرون نمیری نمی دونم این چه قسمتی بود نصیب من شد،شاید بگی مگه من گفتم اسیر من شو؟ نه؛ولی چرا طلوع و غروبش کردی اگه قرار بود بری پس چرا شروعش کردی ؟
دیدگاه ها (۸)

شما چی میگید؟ من خیلی حرف دارم...

من استعداد ندارم😂

❤️

شاید بگین چرا با اینکه عاف زدم بازم پست گذاشتم؟ راستش حرفامو...

My angel 2 (part 17 )

آیا نفرت ماندگار خواهد بود؟پارت ۸۹(ویو نیلسو)= کنار مامان رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط