{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیاز دارم بارون بیاد، خیلی زیاد..

نیاز دارم بارون بیاد، خیلی زیاد..
#تهیونگ #یونگی #تهگی #بی_تی_اس #شوگا
دیدگاه ها (۳۷)

:))))#تهیونگ #یونگی #تهگی #بی_تی_اس #شوگا

امروز رو موود سرقرار رفتنمولی هیچ کدومتون تهران نیستیدایش......

من که تا صبح از تهگی ادیت دارم اما بستگی به استقبال شما داره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط