{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچی هم که بشه من این آهنگ رو خیلی دوست دارم

لایک و فالو یادتون نره 💗🌹
دیدگاه ها (۲)

بعضی اوقات به خودم میگم چقدر احمق بودم که درس و نخوندم تا با...

پروانه......

بمیرم براتون

این گل برای دخترای چنلمون:))))))))))))))))))))

خیلی خیلی دوستتون دارم گود بای لایک و فالو و پیام یادتون نره

مت گالا 2026

@اهنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط