{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخام ی چیزی رو بهتون بگم

میخام ی چیزی رو بهتون بگم
من شخصیتم همینه که می‌بینین اگه مشکلی دارین خیلی راحت از زندگیم گم شین بیرون و اینکه زندگی من به شما هیچ ربطی نداره هر غلطی دلم میخاد میتونم بکنم پس انقد گوهمو نخورین
اگه برین رو مخم همون کاریو باهاتون میکنم که با هرکی که تا الان ازش متنفر بودم کردم..>
دیدگاه ها (۶۷)

دیگه تموم شد بیب:/

!.....

حقیقتش الان با خودم فک کردم بهتره اینو بهتون بگم.. یه مقدار ...

سناریو نوری در تاریکیپارت ۲۰ این پارت ایزوکو همون ایزوکو ی خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط