{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی جا ها با اینکه میتونیم جواب طرف رو بدیم ولی سکوت

میکنیم ..نه که ترسی داشته باشیم ها .به خاطر حرمت هاس
دیدگاه ها (۱)

واقعا کاش یک عده متوجه میشدن...هرکس دوستدار اهلبیت

و من تا آخر عمر عاشق دخترام میمونمبا اینکه بعضی اوقات با هم ...

دیگه.از میگذرد.خبری نیست:هر.غمی که می.آید میماند...!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط