{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه بخوام تورو فراموش بکنم...

دیدگاه ها (۸)

تو دلیل خنده هامی

حقا که غمت از تو وفادار تر است...

چطوری ماه قشنگم

غم آمد که گریون کنه چشمامو نتونست

و اینکه اگه بازم بخوام فعالیت بکنم به احتمال زیادددد تو این ...

حالمو ببین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط