{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم آمد که گریون کنه چشمامو نتونست

دیدگاه ها (۱)

چطوری ماه قشنگم

اگه بخوام تورو فراموش بکنم...

منتظرت بودم...

زیباترین رویا...

دورم از تو و فاصله ها در گلویم بغض می کارند!

مرا تا دل بود دلبر تو باشی

برگ پاییزیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط