دختر یعنی:بغض های بی گریه،گریه های بی صدا،فریاد های در د
دختر یعنی:بغض های بی گریه،گریه های بی صدا،فریاد های در دل، چرا های بی جواب، خواستن و نتوانستن،دویدن و نریسیدن، تو انتخوابی نداشته باشی و همش بقیه برات انتخواب کنن،شبایی که سر روی بالش میزاریم و نرسیده گریه میکنیم،صدامونو خفه میکنیم که کسی بهمون گیر نده.......
- ۹۸۴
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط