{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکم خندیدیم شاد باشین

مردم آزاری به این میگن 🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱)

کاش میشد توی ایرانم همین طور باشه نظم باشه قانون خوب

حال دلتون خوش عزیزان

شه دلسه کاش از بچگی من گت نیبوم شه غم بزه دلسه

مسولین عزیز کمی به فکر بچه های که خانواده ها شون بیمار

الهی همیشه شاد باشین

یکم خوش سلیقه باشین🤨

پنجشنبه تون بخیر وشادی....آخر هفته خوبی داشته باشین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط