{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شه دلسه کاش از بچگی من گت نیبوم شه غم بزه دلسه

😔😔😔💔💔💔💔💔💔💙💙💙
دیدگاه ها (۳)

یکم خندیدیم شاد باشین

کاش میشد توی ایرانم همین طور باشه نظم باشه قانون خوب

مسولین عزیز کمی به فکر بچه های که خانواده ها شون بیمار

دماغ عملی های عزیز

از همون بچگی ی حس غم بهم میداد.....

کاش پیدا شه💔‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ⠏⠀⠀⠀⠈⠳⡄⠀ ⡠⠚⠁⠀⠀⠀⠘⡄‌‌...

کاش فقط تموم شه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط