{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل من گرفته کاش یکم بارون بیاره . . .

دل من گرفته کاش یکم بارون بیاره . . .
دیدگاه ها (۰)

ــ فرو الی الحـُسیـن ..

خونه آغوش ِحسینه ؛ مگه نه ؟

چه خاطرات خوشی من از آن محل دارم...

محرم ِحسین‹ع› نزدیکه🙃🫀..

دل من ، گرفته کاش یکم بارون بباره 🙂♥ : ))

دل من گرفته ...کاش یه کم بارون ببارهکه بارون...فقط اسم تو رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط