{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی اِحتِرامی نِمیکُنَم وَلی نَنَتو میگام🗿.

بی اِحتِرامی نِمیکُنَم وَلی نَنَتو میگام🗿.
دیدگاه ها (۰)

اَصلاً صِدارو🗿.

nice

🖤:)

"خاطِرِه ها میانو میگانَم"

ای کصکشای عرزشی بدبخت پست جاوید ناما رو گزارش میکنی جیره خور...

دلم برا polyBuzz تنگ شده...

بخدا قسطم بی احترامی نیستتت ولی...😭😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط