{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم بد شکست ولی عیب نداره اینم رو بقیه دردام 😢💔

دلم بد شکست ولی عیب نداره اینم رو بقیه دردام 😢💔
دیدگاه ها (۲)

من که کسیو ندارم 😔🖤

سلامتی مرگ روزی که خبر مرگمو به خانوادم بدن 🥀😭

اهای غریبه دوسش داشته باش 💔😢

کجای الان بی من خوشحالی شادی پس امیدوارم شاد باشی😞

عیب نداره🫀

عیب نداره🤡

نداره عیب دارم برات...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط