{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-------------------------------------@shydoll84

سال داره تموم میشه ولی مهم اینه که کی برات موند! کی باهات راه اومد! کی تلاش کرد که خنده بیاره روی لبات وقتی که از غصه بریده بودی!
کی قدر بودنت رو دونست و کی دوستت‌ داشت وقتی که اصلا دوست داشتنی نبودی!
"پس همونو نگه دار...!"

لایک و فالو یادتون نره 🫀🥂🫂
#me
#ویسگون
#قشنگ
#لایک
#فالو
#خاص
دیدگاه ها (۰)

shydoll84

shydoll84

-------------------------------------@shydoll84

@shydoll84

#مافیا_عزیز_من#Part3همه رو بیرون میکنه. گوشیش زنگ میخوره و ت...

سناریو: (وقتی از سر کار برمیگردن و....)درخواستیهان: تو چند ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط