{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"اومده بودی نابودم کنی و بری، نه؟

"اومده بودی نابودم کنی و بری، نه؟
اومده بودی بگی هنوزم میشه نفس کشید و مُرد
هنوزم میشه صبحا بیدار شد و مُرد
چشم باز کرد و مُرد
اومده بودی بگی توی عمق زندگی هم میشه مُرد ."
دیدگاه ها (۰)

- اگر میلیون ها نفر دوستت داشتند ، من یکی از آنها بودم ؛ اگر...

- و رفتی؛ اما واژه ها هنوز بوی تو را میدهند. پنجره ها هنوز ت...

𝕿𝖍𝖊 𝖔𝖓𝖑𝖞 𝖙𝖍𝖎𝖓𝖌 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖒𝖆𝖐𝖊𝖘 𝖒𝖊 𝖍𝖆𝖕𝖕𝖞 𝖎𝖘 𝖐𝖎𝖑𝖑𝖎𝖓𝖌 𝖆 𝖍𝖚𝖒𝖆𝖓 𝖇𝖊𝖎𝖓𝖌.

‌𝐵𝑒 𝑆𝑜𝑚𝑒𝑏𝑜𝑑𝑦 ‌𝑁𝑜 𝑂𝑛𝑒 𝑇𝒉𝑜𝑢𝑔𝒉𝑡 𝑌𝑜𝑢 𝐶𝑜𝑢𝑙𝑑 𝐵𝑒!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط