{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به.اصالتم به لُر.بودنم افتخار میکنم😊

به.اصالتم به لُر.بودنم افتخار میکنم😊
دیدگاه ها (۷)

نمیدونم چرا ولی حقه😂👍🏻

بودین بودین نبودین هم مهم نیست خدا هست ..😎✌🏻

قربونت بشم داداشی قول میدم یه روزی جواب زحمت هایی که برام می...

تقریبا دوماه دیگه تا امتحانای نوبت اول مونده..😂😂

کاش اصالتم لر و کرد زبان بود وهم ولایتی لر وکرد زبان میشدم ح...

پسر؟ ه افتخار میکنم به دختر بودنم

با افتخار اصالتم ترکمن این آهنگ به سلامتی ترکمن ها 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط