{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بودین بودین نبودین هم مهم نیست خدا هست ..😎✌🏻

بودین بودین نبودین هم مهم نیست خدا هست ..😎✌🏻
دیدگاه ها (۰)

انتظار گفتن اینو نداشتم...🥲....ولی خدایی خیلی بده خیس بودن د...

مسدووووود بیرون🚪👉🏻

نمیدونم چرا ولی حقه😂👍🏻

به.اصالتم به لُر.بودنم افتخار میکنم😊

مهم بودید تآ وقتی آدم بودین🚭

مهم نیست اگه همه تنهات گذاشتن،𖡝مهم نیست اگه مردم غمگینت میکن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط