{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

(برادر ت ویس نیست💔)

(برادر ت ویس نیست💔)
دیدگاه ها (۱۹)

Team7💪اسم آهنگ: STRIKE

کاشکی منم یکی رو داشتم (:

ببخشید بد شده یه ادیت از کراشامون نزنیم؟؟؟چطوره؟

عاقا ی سوال من ت ویس ب چی معروفم؟

یه چیز رندوم و اونم اینکه می‌دونستین ویس اکتر کایزر با دازای...

برادر این ادیت برای یوجی نیست !✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط