{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید بد شده

ببخشید بد شده
یه ادیت از کراشامون نزنیم؟؟؟
چطوره؟
دیدگاه ها (۱۱)

کاشکی منم یکی رو داشتم (:

(برادر ت ویس نیست💔)

(قراره بگا برم☺️💔)

ولی این ترند>>>

ادیت خودم ببخشید بد شد🥲

روزتون مبارک ببخشید دیر شدو خیلی خیلی ببخشید که بد ادیت زدمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط