{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی که من رو درک میکنه♥

کسی که من رو درک میکنه♥
دیدگاه ها (۲)

ممنون

ممنون 😍

💔💔💔

♥♥

فقط کسی که "کیلینیک تامی برای ابرشرور ها " رو خونده باشه این...

یه روزی بالاخره یکی و پیدا میکنی که داستان زندگیتو درک میکنه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط