{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اگه ی متن بودم:(

دیدگاه ها (۰)

فقط ی لبخند زدم همین:)

واقعا حالتون خوبه):

اگه مال هم نیستیم چرا من عاشقت شدم..)

مخاطب داره:)

اگه لال بودم برای من زبان اشاره یاد میگرفتی؟...سریال : هندوا...

بقیه رو میخوام چکار ؟ تو محکم تر بغلم کن .ی سری به پیجم بزن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط