{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط ی لبخند زدم همین:)

دیدگاه ها (۰)

واقعا حالتون خوبه):

خودش میدونه کیه:)

من اگه ی متن بودم:(

اگه مال هم نیستیم چرا من عاشقت شدم..)

‏فهمیدم دوستت دارم . .همان شبی که با یک حرفِ ساده‌یِ تو ،تا ...

꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚ی ادیت دیگه زدم {🖤}گزارش نکنین ناموسا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط