{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

peranssdelbar 70300380

دیدگاه ها (۰)

اگه‌کسی‌ناراحتت‌کرد اگه دلت گرفته بوداگه ازهمه‌بریدیاگه‌خیلی...

خط‌قرمزم چشاته......

🔴مذاکرات هیچ وقت به نفع ایرانی ها نبوده؛ از صفویه تا جمهوری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط