{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیازی نیست...

نیازی نیست...
دیدگاه ها (۱)

آدم دل شکسته بس که دلت شکسته خودت نمیفهمی ولی غم تو نگات نشس...

دلخوش به این دنیای مجازی💔🔗🖤...

مهم‌ اینه که من....

یه شبایی تو زندگیمون اومدن....

شما که دیگه با نوع ادیت مورد علاقهام آشنا شدید

ریدم ولی به روم نیازید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط