{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مهم‌ اینه که من....

مهم‌ اینه که من....
دیدگاه ها (۰)

نیازی نیست...

آدم دل شکسته بس که دلت شکسته خودت نمیفهمی ولی غم تو نگات نشس...

یه شبایی تو زندگیمون اومدن....

غم انگیز تر از این چیست که کسی رو دوست بداری و اون هیی...

مهم اینه🤣

مهم اینه که جرعتشو نداری🧘‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط