{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بدبخت شدم امروز دوباره سناریو خیالی میسازم شب🗿😂

دیدگاه ها (۴)

میخوام رو سنگ قبرم بنویسن تا دم مرگ اتاکو بود✌🏻😭

اب نبود مورد اخری رو چیکار میکردیم؟🗿😂

بهترین الارم گوشی وجود ندا…

عشق چنده بابا کراش بزنی کافیه بجاش این حسو درک کن🗿😂😏

تو قشنگی مثل سناریو هایی که شبا باهات میسازم:)

شلام جیگرای من منه بدبخت دوباره گزارش شدم ( فقط بفهمم کیی تو...

سناریو جدید دارم میسازم ،قبلی داستانش از دستم در رفته🥸🤧

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط